Obrazy energetyczne wokół
Przez większość mojego życia byłem profesjonalnym artystą,
głównie jako malarz impresjonistyczny. W 2003 roku miałem potężne marzenie, gdy
zobaczyłem świat wokół mnie jako duchową energię. Potem byłem w stanie
pomalować energię we wszystkim, co widziałam, napełniając moje obrazy czymś, co
trudno wyjaśnić, ale oczywiste, gdy widzisz moją pracę osobiście. W związku z
tym ostatecznie utworzyłem Ruch Sztuki Energetycznej.
Patrząc na malarstwo Joan Mitchell patrzymy na obraz
wolności. Patrzymy na porzucone czytelne. Mitchell zbliżył się do malarstwa z
miejsca całkowitej wolności, bez planu, czy też ostatecznego planu. Cokolwiek
się skończyło na płótnie, przyszło jej z intuicji i natychmiast odbijało jej
prawdę. To może być radość, którą poczuła, lub gniewu, czy strachu; Może to być
wizerunek utworzony z kawałków pamięci, którą trzymała w głowie, lub ukochanego
krajobrazu, który trzymała w sercu. Kiedy napotykamy jej obrazy, w szybkim lub
przypadkowym spojrzeniu, możemy lub nie mogą poczuć tego, co Mitchell czuł.
Możemy, czy nie, rozpoznawać dokładne znaczenie, jakie miała przekazać. Ale energia,
która płynęła przez nią z każdym skokiem, krzyczy do nas. Aresztuje nas w
kosmosie i mówi do pierwszego materiału, z którego rozpoznamy to, co to jest:
żywy, ponadczasowy, uniwersalny echo miłości, utraty, radości, strachu, dumy i
bólu.
Prawdziwy pocałunek miłości, przypuszczam, że wszyscy
wierzymy w to i tak też Anuja Sachdeva! Warto zauważyć, jak drobiazgowo wyszła:
"Obietnica zachowania", "Pocałunek miłości" i
"Prawdziwe miłości", które odkrywają wszystkie aspekty prawdziwego
związku. Te obrazy energetyczne przynoszą namiętność; Intymność i towarzystwo,
które wzmacniają więzy miłości.
Tego ranka Jamie, mój chłopak, obudził się z tymi wszystkimi
objawami. Czuję się trochę buzzy, w dość dobrym nastroju, a moje gorące błyski
maleją z intensywnością i częstotliwością. Pracowałem nad ustalaniem moich
intencji i wątpię, czy to robi. Myślę, że byłoby dobrze, gdybyśmy wszyscy
zwracali uwagę na to, jak się czujemy i zaczynamy robić coś, aby zintegrować i
przekształcać te energie.
Niezależnie od oczywistych podobieństw, styl telefonów
Caldera stworzył dwa typy, które są obecnie określane jako standard w sztuce
kinetycznej. Są obiekty-komórkowe i zawieszone telefony komórkowe. Telefony
komórkowe na wspornikach są w szerokim zakresie kształtów i rozmiarów i mogą
poruszać się w jakikolwiek sposób. Zawieszone telefony były najpierw wykonane
ze szkła kolorowego i małych drewnianych przedmiotów zawieszonych na długich
nici. Telefony z obiektami były częścią wzrastającego stylu telefony komórkowe
Caldera, które były pierwotnie rzeźbionymi rzeźbami.
Komentarze
Prześlij komentarz